Dålig dag...

Ingenting verkar gå min väg idag. Jag känner mig bara jätte deppig. Jag vill vara någonstans där jag kan vara mig själv, utan problem och bara ta dagen som den kommer och inte behöva oroa mig för någonting. Jag hoppas verkligen att eftermiddagen och kvällen blir bättre. Det är inget speciellt som hänt det är bara det att det är massa smågrejer hela tiden. Det flyter liksom aldrig bara på... Jag börjar tvivla på mig själv att jag verkligen valde rätt i att åka hit men samtidigt vet jag att jag inte vill vara hemma. Hur fan ska jag kunna komma på vad jag egentligen vill göra med mitt liv? Eller är jag bara patetisk som ens funderar över om jag gjorde rätt eller fel med att bo i USA ett år? Ett nytt i-lands problem skulle Kajsa säga haha. Hur som helst har jag en jobbig dag och jag tänker tillåta mig själv att ha det och gråta en skvätt! Förhoppningsvis mår jag bättre efter det.

xoxo A

Kommentarer
Postat av: Carro

Här får kommer en liten kram från Seattle.

Hoppas du mår bättre, du är alltid välkommen hit om du vill komma bort från familjen lite :)

2009-04-29 @ 07:31:44
URL: http://carrokvinnan.blogspot.com
Postat av: Lillemor

Allting tar sin tid att lista ut! Det är tillåtet att tveka! Hoppas du mår bättre snart. Ta hand om dig!



Kram kram

/Lillemor

2009-04-30 @ 15:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0