Snart...

Just nu sitter jag här i min säng, har målat naglarna och är i princip klar med packningen! Woho! Nu är det bara alla grejer som jag inte kan packa förns imorn (tandborste, smink och ansiktsprodukter). Jag ska verkligen åka snart! Jag hade fått ett mejl om att jag kan skriva ut mitt boardingpass nu :D I'm so happy! Om ett dygn sitter jag troligtvis på southbeach med en mumsig drink i handen! Idag var Kajsa här med sina föräldrar som är på besök. Jag fick leka reseguide och skjutsa runt dem och visa fina Montclair. Jättekul att träffa dem men det fick mig att sakna pappsen... Nu måste jag kolla till ungarna men jag skriver mer senare ikväll för jag kommer troligtvis inte att kunna sova. Börjar bli lite nervös...

xoxo A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0