Surt & blandat

Jag är så satans trött! Jag har vart hemma hela dagen, jobbat lite drygt 12 timmar... J var sjuk igen... Ungen har vart hemma från skolan sammanlagt snart 20 dagar och jag har vart här i lite drygt fyra månader. Lite väl mycket tycker jag och det är inte så att hon verkligen mår dåligt och bara ligger i sängen då skulle jag verkligen tycka synd om henne! Men hon springer runt och härjar som vanligt. Dessutom är jag supertrött för jag kunde inte sova i natt... Vilket egentligen är mitt eget fel och anledningen är ganska komisk haha Det var nämligen så att jag och Kajsa drog in till the city igår och gick omkring lite. Vi avslutade kvällen med att kolla på Fast & Furios 4 och till filmen köpte vi varsinn STOR cola och då menar jag verkligen LARGE big time! Det skulle inte förvåna mig om muggen rymde 1,5 liter! Det sörplade vi i oss varsinn under filmen ;) och så tog vi 10:45 pm bussen hem så jag var juh helt sjukt pigg resten av natten. Blev liksom hög på socker och koffein eftersom jag inte dricker kaffe eller nått i vanliga fall haha sånt som bara kan hända oss två! I dag hade jag planerat att fixa det mesta inför min lilla resa, Miami ni vet hihi :P men det blev juh inget av med det... Men jag har i alla fall kollat upp hur jag ska ta mig till flygplatsen på lördag morgon och när jag väl är på planet kan jag känna mig lugn! Shit vad det ska bli skönt att bara ligga på stranden! Jag längtar så sjukt mycket! Jag behöver verkligen semester, inte visste jag att aupairjobbet skulle va så utmattande men det är det sannerligen. Man kan liksom aldrig riktigt slappna av och det är klart man blir trött nä man jobbar en 12timmarsdag... Men nu har jag äntligen slutat och ska mysa ner mig i sängen med lite marabou och kolla the hills! Jag saknar er där hemma. Jag bara kom på en sak som jag och Kajsa snackade om på bussen till eller från NYC... Jag åkte hit själv utan min familj och vänner och nu när jag åker till Miami blir jag ännu mer ensam, märkligt eller hur?! Jag trodde inte att man kunde bli mer ensam men nu har jag kommit på att det kan man. Godnatt på er eller ja snart är det väl godmorgon haha

xoxo A

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag funderar starkt på att åka till Hawaii i sommar och eftersom ingen annan är ledig då så kommer jag nog också åka ensam. Du får mejla sen och berätta hur det var att vara "ensam i Miami".

Hoppas du får det bäst där nere!

Kram

2009-04-14 @ 04:02:37
URL: http://carrokvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0