Trött...

Har myst ner mig i sängen. Jag är verkligen helt slut, känns som jag håller på att bli sjuk igen... Hoppas inte! Jag vill absolut inte vara sjuk på semestern! Mamman fick hämta J i skolan igen... men sen sprang hon runt som vanligt. Kajsa fyller idag hihi Grattis igen! Vi hade lite fika i hennes säng haha innan jag skjutsa henne till bussen för att åka in till the city och träffa sina föräldrar. Jag vill också träffa min familj! Men det dröjer ett bra tag till :'( men snart är det i alla fall sola och bada som gäller! Jag har börjat med packning! Känner mig så duktig! Nu är bara problemet hur jag ska ta mig till flygplatsen på lördag morgon men troligtvis blir det så att jag åker dit sent fredagkväll och sover på resväskan eller nått... Då är jag i alal fall där och slipper stressa på morgonen... Nu ska jag sova! Känns som jag skulle behöva sova i flera dagar haha
Godnatt på er. Saknar alla där hemma!

XOxo A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0