Vad ska jag ha med mig?

Jag kom hem ifrån skolan för en stund sen... J är hemma och är sjuk idag också... Jag har inget att säga om saken! Men nu ska jag i alla fall försöka packa... På ett sätt gillar jag att packa för man vet att man ska iväg någonstans men samtidigt så är det sjukt jobbigt för man vet aldrig vad man behöver och hur vädret kommer vara osv. Det enda jag vet är att det kommer vara mycket varmare än här! Hihi ;) och eftersom jag jobbade hela dagen igår och kommer jobba hela dagen idag också så har jag inte hunnit iväg att köpa några små grejer som jag behöver: sunscreen(men har ingen aning om hur stark jag behöver), ballerinaskor(eftersom jag lämnade mina hemma i Sverige, dumt gjort tycker jag nu), bikiniöverdel(om jag hittar någon annars har jag med mig) och lite tidningar att ha på planet... Hade juh velat köpa en present till Kajsa också som fyller imorn men jag får helt enkelt köpa något i Miami, kan vara kul det också. Nä nu måste jag verkligen börja med packningen! Jag återkommer när jag har tid...

xoxo A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0