Det är mycket nu...

Jag kom hem från en härlig weekend i Washington DC igår kväll och imorgon ska jag åka skidor med familjen! Shit vad det är mycket nu och jag som är helt slut! Jag skulle behöva några dagar att bara vila men men det blir säkert kul! Och jag fick 88 av 100 poäng = B (1 poäng ifrån B+) på mitt första Art history prov. Riktigt nöjd är jag med tanke på att jag inte hade pluggat över huvud taget! Kan juh bara hoppas att det går lika bra nästa gång, vilket är på tisdag.. Aaa tiden går så fort! Jag ska strax krypa i säng så det blir inte så mycket skrivet nu. Jag ska berätta om DC snart haha så kul jag och Kajsa hade det... Jaja mer om det sen, måste sova nu så jag inte deckar i backen! Vilken syn hihi! Sov gott people!

xoxo A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0