...

Jag är bara så irriterad... eller jag är glad att internet funkar superbra idag men det är fel dag för det. Varför kan det inte funka när jag har lust att skriva, när jag är på bra humör och vill berätta om allt och ingenting. Jag vill så gärna berätta om resan till DC men det känns bara inte rätt när jag är på så dåligt humör... Jag är ledsen men det får vänta! Jag köpte föresten en locktång idag, från TIGI för $17 (=150-160kr) bra va?! Ett riktigt kap! Jag älskar verkligen alla härliga, billiga affärer de har här! Hur bra som helst! Det enda jag saknar är Gina Tricot men jag har juh Forever 21 här istället! Jag och Kajsa hade planerat en shoppingdag och en imorgon för den delen också men Josie är juh förstås sjuk igen... Jag tycker verkligen synd om henne men jag orkar bara inte just nu! Jag vill bara ha lite tid för mig själv... Å så måste jag jobba på lördagkväll också... Jaja det är väl bara att stå ut... Jag ska kolla lite på tv, (grey's anatomy börjar om 40min) nu och sen krypa ner i sängen. Hoppas ni har det bra där hemma!

xoxo A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0