He's just not that into you

Ja äntligen har jag fått sett den härliga filmen! Men jag antar att det dröjer ett tag till innan den når Sverige. Superkul och gullig är den i alla fall, värd att se!
Jag har hunnit med en hel del den här helgen och härligt vårväder har det vart också! Me like! Fredag skulle jag och Kajsa kolla på He's just not that into you men det var slutsålt överallt haha. Lördagen spenderade jag i min älsklingsstad NYC! och idag har jag som sagt kollat på bio, shoppat lite, ätit världens godaste cheesecake och dessutom har jag sett att jag har en alldeles egen stad haha coolt, Angelica, NY. Måste juh åka dit någon gång. Just nu sitter jag och kollar på Grammy Awards men ska alldeles strax göra mig redo för sängen. Imorgon blir det gymmet woho! Och sedan plugg, har jag en stund över ska jag berätta lite mer detaljerat om helgen!
Sweet dreams darlings!
Jag kom på att jag åker till Washington DC nästa helg, kul att se något annat!

xoxo A

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, jag var också och såg den igår. =)

2009-02-09 @ 06:54:30
URL: http://carrokvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0