Sjuka barn...

B är hemma och är sjuk idag också... Han har vart hemma hela veckan nu och innan det var J sjuk två veckor i sträck samt lite dagar hit och dit. Samanlagt har jag nog inte haft tid med så mycket annat än att vara hemma på 1,5 månader. Jag börjar bli lite trött faktiskt. Jag tycker så synd om B för han bara hostar och hostar och han ville verkligen gå till skolan i morse medans J är "låtsassjuk" lite då och då. Det låter kanske dumt med "låtsassjuk" men om man kan springa runt som vanligt så är man inte sjuk. I alla fall, nu har jag klagat klart! Jag försöker skriva lite vykort också men jag har ingen inspiration, jag är nog för trött för det. Men jag ska försöka. Jag har snart vart här i tre månader utan att skicka ett enda vykort så jag känner att det kanske är dags nu.
Det är väldigt märkligt väder här idag. Sitter man inne och tittar ut så kan man tro att det är värsta kallt, ser ut som om det blåser storm och det är väldans mörkt på himlen men när jag hämtade posten för en timme sedan var det riktigt varmt och skönt ute så jag kollade termometern och det är 17 C varmt ute!!!? Varför kan inte denna värmen komma imorn när jag är ledig och kan åka in till the city? För imorgon ska det nämligen bli nollgradigt. Så typiskt.
Skrev jag någon gång att jag höll på med ett 2000 bitars pussel? Hur som helst så är jag klar med det i alla fall men det fattas en bit... Jag känner mig riktigt stolt! Och det var riktigt bra avkoppling, ett tips till er som har svårt att koppla av!
Nu ska jag återgå till mina vykort och kolla till B.

xoxo A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0