Solig vinterdag

Jag kom nyss upp på mitt rum... Jag har vart med B till skolbussen och innan det var vi till tandhygienisten. Det är en väldigt härlig dag idag. Det är vitt överallt, sån där fin pulversnö och stor sol med blå himmel! Allt blir så mycket finare när det ligger ett vitt täcke över och solen gör att allt gnistrar så vackert! Då blir jag glad! Jag tycker synd om J hon är fortfarande sjuk och måste stanna hemma, vilket betyder att jag också måste göra det. Men mamman är hemma idag så jag ska kolla om jag kan åka iväg en stund. Kajsa och jag har nämligen planer på att åka en sväng till Walmart haha. Min värdmamma tycker det är en skitaffär men det är juh typiskt amerikanskt så vi måste juh se hur det ser ut! Jag ska troligtvis med Jenny och kolla på The unborn ikväll också, hoppas att den är lika läskig som den verkar på trailern! Nu ska jag snygga till mig liten men jag kanske skriver en rad eller två ikväll.

Ha en härlig dag!

xoxo A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0