Sommaren är här

Ligger i sängen... Har vart och skjutsat ungarna till olika summercamps så nu är jag ledig fram till 5pm så jag tänkte sova lite sen gå ut i solen. Det finns inte ett moln på himlen idag. Härligt! Jag och Kajsa låg ute i solen igår med men Kajsa stackarn blev aningen eller ganska mycket bränd så jag gissar att hon inte vill vara i solen idag... Det har vart en skön helg, familjen åkte redan i fredags och kom inte hem förns igår kväll. Så skönt när dom är borta. Vi shoppade en hel del och hade lite party och firade 4th of July i stan och shoppade lite till och kollade Transformers 2 och Public enemies på bio igår (båda var great) så det har vart en relaxed och nice helg. Nu väntar en veckas jobb igen.. puuh.. Men det bästa är att jag är ledig mellan typ 9am och ända fram till 5pm, nice nice liksom. Nej nu börjar jag bli trött så nu ska jag mysa ner mig en stund.

Puss och gonatt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0