6 månader...

Nu har jag alltså vart här i ett halvår... Blandade känslor. Tiden har gått fort men samtidigt sakta.. Svårt att förklara men varje vecka för sig känns så himla seg men när jag tänker tillbaka nu så har tiden gått i superfart! Jag lever för helgerna då jag kan vara mig själv fult ut! Haha och ibland blir det lite för mycket mig själv eftersom jag liksom har samlat på lager, fråga Kajsa hon vet hur jag kan vara :P Idag blev det en 12,5 timmars arbetsdag men inte äns ett förlåt eller tack fick man, hur kul är det? J är nämligen sjuk igen, 5:e måndagen i rad. Så troligtvis måste jag stanna hemma hela dagen imorgon också... Jag som hade kommit igång med träningen här, nu sprack det... Jag och Kajsa ska i alla fall ta en promenad runt parken och käka lite glass strax. Behöver komma bort från huset en stund. Fasiken nu klagar jag igen, det är bara det att det är lättare att skriva om sådant jag inte gillar. Då är bloggen som terapi för när jag mår bra och har kul så behöver jag inte terapi. Aja vad krångligt det blev, nu ska jag dra på mig mjukisar och ta mej till coldstone :P

xoxo A

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag förstår precis vad du menar.

Min "lilla" pojkes första ord varje morgon är "I don't feel so good" och så försöker han övertala oss allihopa att han är för sjuk för att gå till skolan. (Vilket han inte är.) Det är skitjobbigt.

Men det är bara att hålla ut. Helgerna är det vi lever för vi au pairer :)

Kram!

2009-06-02 @ 19:01:21
URL: http://carrokvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0