Älskade Sverige!

Älskade Sverige jag saknar dig! Jag saknar min underbara familj och mina älskade vänner! Tack Kajsa för att du är här och delar allt här med mig, annars hade jag nog inte stannat... Jag kollade nyss på VM-kval matchen i fotboll mellan Sverige och Danmark, vilket jag inte skulle ha gjort för det fick mig bara att längta hem som f*n! Jag saknar alla smågrejer som bara var vardag som att gå till ICA, köpa lösgodis, grilla ute hos pappa, dricka alkohol när man känner för det, bjuda över kompisar utan att behöva fråga, förfest, gå ner på stan, inte behöva åka bil vart man än ska, min kära lägenhet, xider, sås, salt lakrits och allt annat, listan kan göras lång, väldigt lång tro mig! Men det positiva är att jag har mindre än halva tiden kvar ;) och jag såg världens roligaste film igår, The hangover. Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket haha. Konstigaste inlägget ever men sånt är livet. Nu ska jag ringa Kajsa och dra med henne ut på lunch/middag! Älskar er där hemma och grattis till Sverige på nationaldagen och till er alla som har tagit studenten idag!

xoxo A

Kommentarer
Postat av: Fastern

Tjena tjejen, saknar dig oxå - färdig med NY ???

Är väl inte så konstigt att längta hem ibland men det kommer många glada dagar oxå för dig i NY.

Var rädd om dig KRAM\\Fastern

2009-06-08 @ 12:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0