Pappa

Min kära pappa. Jag saknar dig! Snacka nyss med honom på skype, känns alltid så mycket bättre efter jag har fått prata lite med pappsen även om vi inte pratar om något speciellt. Det känns tråkigt att inte vara hemma när han fyller på torsdag men jag har juh lite presenter som han får när de kommer och hälsar på i oktober ;) Jag är så himla glad över att de äntligen har bokat flyg. Det kommer bli så himla kul att få visa dem the city haha. Oj shit va det åskar här och regnet bara vräker ner. Ett litet sidospår bara... Det blir inget hemmabakat fikabröd till födelsedagarna i år (eller kanske till lilleborsan om jag är hemma tills då), det blir liksom lite svårt att skicka hem en tårta :P Men lite förvånad pappsen hade blivit om det kom en tårta på posten! Men jag hoppas att mitt kort hinner fram i alla fall. Förhoppningsvis får jag lite ledig tid på torsdag också så jag kan ringa och säga grattis ;) Jag kan inte fatta att de ska komma hit, Pappa och storebrorsan... Det känns helt overkligt. Jag kommer vara värsta nervös. Men ååå så glad jag kommer vara! Nu ska jag bara vänta i 3 månader... Inte lika kul men tiden går fort och innan jag vet ordet av så sitter jag och Stina hemma hos mig och sippar vanilla starlight ;)

Nu ska jag ge mig ut i regnet och hämta upp lite barn...

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0