Ingen rubrik

Det går juh bra det här med att blogga hehe... nu har jag inte skrivit på flera veckor igen... jaja... Jag vet egentligen inte om jag har lust att skriva överhuvudtaget... Det känns som att det inte händer nånting men det är klart att det gör det! Hallå jag bor juh liksom utanför NYC! Men just nu händer det så mycket hemma, jag missar liksom allt och jag kan inte prata med någon på skype heller för att jag jobbar hela tiden... Men nu har i alla fall pappa och storebrorsan bokat flyg, snacka om att jag hoppade av glädje när jag läste mejlet pappsen hade skickat ;) Om 3 månader kommer de hit woho! Jag vet det är lång tid kvar men jag har i alla fall nånting att längta till, vilket gör det lättare för mig att klara av vardagen här. Det ska bli skönt nästa vecka när ungarna är på daycamp och mamman börjar jobba så jag har lite ledig tid samt att då blir det jag som bestämmer och inte någon konstig blandning och jag vet varken ut eller in. Förhoppningsvis får jag då också reda på saker i tid så jag kan planera lite. Ja just ja, mamman frågad nu ikväll om jag har planerat att göra något när barnen är på sleepawaycamp... Eeeeh nej, eftersom hon inte ens har sagt att jag är ledig då, jaja. Jag kan juh alltid hänga i stan och sola hela dagarna. Nu på onsdag har jag vart här i 7 månader. Tiden går så fort, känns som det var igår jag hade vart här halva tiden och jag var jätte deppig och ville inte alls stanna kvar. Men nu känns det lättare! Nu ska jag käka lite djungelvrål (som pappsen så snällt skickat över) och lite marabou som jag och Kajsa handla på Brooklyn IKEA i lördags haha. Ååå vi såg juh föresten en riktig heting i stan i lördags också... Sebastian Stan, han som spelar Carter Baizen i Gossip girl. Hot, hot, hot. Ni skulle sett mig och Kajsa hahaha. Nä nu blir det tv och mums.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0