Härlig fredag!

Den här frdagen kommer bli toppen! Solen skiner, Kajsa är ensam hemma ikväll och jag fick reda på igår att pappa och storebrorsan kommer och hälsar på första veckan i oktober! Jag är så lycklig! Jag vet det är lång tid kvar men ändå... Bakade rabarberpaj igår, mums! Familjen hade typ aldrig käkat det och mamman hade fått lite rabarber från någon så jag fick i uppgift att hitta på något gott med det och vad är godare än rabarbersmulpaj med vaniljglass? Och ikväll ska jag, Kajsa och Jonna ha en svensk picknick så det blir till IKEA och handla lite snart! Och så ska jag förstås köpa Greenday's nya skiva om de har några kvar på Best buy ;) Måste börja spara pengar så jag har råd med alla konserter! Beyoncé, Greenday (båda i Madison square garden) och Coldplay ska jag se! Jag bara ska se dem! Nä nu måste jag fräscha till mig lite innan vi ska iväg och inhandla lite gott och roligt till kvällen ;)

Ha en trevlig dag!

xoxo A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0