Vad gör alla?

Här sitter jag på mitt rum och vet inte om jag jobbar eller inte... Barnen är lediga från skolan idag och familjen ska åka iväg över helgen så det ska åka om nån timme eller två. Mamman sa under veckan att jag kankse skulle behöva jobba på morgonen men pappan sa igår att jag inte skulle behöva jobba alls idag så jag vet varken ut eller in... Jag sitter alltså på mitt rum i fall de behöver mig medans de springer runt där nere och packar. Så är det ganska ofta, att man inte riktigt vet vad man ska eller borde göra men om de vill att jag ska göra något kan de bara ropa på mig så fine! Det är bara det att jag har super långtråkigt och hade hoppats på att någon skulle vara ute på skype men nej. Kajsa jobbar hela dagen så vi kan inte hitta på nått heller men så fort familjen åkt ska jag iväg och handla lite inför kvällen och resten av helgen. Vi är lediga på måndag eftersom det är memorial day så jag och Kajsa ska åka till Atlantic City lördag-söndag sen blir det nog the city på måndag. Ikväll ska vi bara hänga hos mig, äta nått gott och dricka lite vin haha. Det har vart superhärligt väder hela veckan och idag också, 30 grader varmt ;) Tiden går så långsamt när man inte har något att göra... Gud va tråkigt inlägg men så blir det när man inte har nått liv haha. Jag ska nog sova lite till och sen gå ut i solen en sväng...
Hoppas alla har en härlig långhelg där hemma också ;)

xoxo A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0