Valborg!

Där hemma i Sverige har ni väl firat som bara den eller vissa håller kanske fortfarande på ;) Känns trist att missa det! Men jag har faktiskt haft det riktigt kul och mysigt med familjen. Ett glas rötjut blev det också så lite firande har jag haft haha. Allt känns mycket bättre nu än det gjorde för ett par dagar sen! Tack för de gulliga kommentarerna! Man måste nog ha en riktigt dålig dag och tveka lite ibland för att sedan inse vad man gör och varför. Nu är jag helt säker på att det är här jag ska vara! Jag trivs här och familjen är jättegullig och alla nya, underbara vänner jag har fått genom att åka hit ;) Det känns fantastiskt! Nu har jag myst ner mig i sängen och ska kolla Grey's, min favvo serie!

Gonatt och godmorgon på er!

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0